Retourneren & Ruilen

Soms voldoet een product niet helemaal aan je verwachtingen. Kan gebeuren en begrijpen we.

Natuurlijk kun je het product dan terugbrengen of terugsturen.

Waar u op moet letten:

U heeft een online- of factuur uit de winkel
U heeft een zichttermijn van 30 dagen
Het artikel moet compleet zijn en natuurlijk ongebruikt*

 

HOE KUNT U HET ARTIKEL RETOURNEREN?

IN ONZE WINKEL

U kunt het artikel gratis retourneren in onze winkel. Neem daarvoor de factuur van uw bestelling mee.
Wij zullen het aankoopbedrag daarna terugstorten via de betaalmethode die u gebruikt heeft bij uw bestelling.
Wilt u het artikel in onze winkel ruilen voor een andere maat of kleur kan dit natuurlijk ook ten alle tijden.
Mochten we het alternatief even niet in de winkel hebben helpen wij u natuurlijk met het plaatsen van de bestelling.

HET ARTIKEL TERUGSTUREN

Je kunt je bestelling ook per pakketpost aan ons retourneren. Hiervoor hebben wij een speciaal retourensysteem.
Indien u online vanuit uw account een bestelling geplaatst heeft moet u eerst inloggen in uw account.

Daarna kiest u aan de linkerkant de optie Retouren

- Kies voor: Aanvraag Nieuwe Retour
- Selecteer een bestelling en klik op Toepassen
- Selecteer een artikel(en) door het vakje ervoor aan te vinken
- Geef de reden van retour, conditie van het artikel op en kies de gewenste afwikkeling.
- Ga naar het vakje extra informatie onderaan de pagina en geef daar aan welk artikel u evt. wenst
  te ontvangen of andere extra informatie.
- U kunt daar bovendien nog extra bijlages toevoegen zoals foto's e.d.
- Klik daarna op aanvraag indienen

 

Als u zonder account besteld heeft kunt u HIER zonder account retourneren

Na goedkeuring kunt u op die pagina een retourformulier en verzendlabel printen en op bevestiging
verzending klikken.

Heeft u een bestelling gedaan zonder ingelogd te zijn op uw account of u heeft geen account neem
dan contact op met de klantenservice.
Dit kan telefonisch (071-7504120) of per mail (klantenservice@karoe.nl)

 

Kosten retourneren

Terugbrengen in de Karoe winkel is gratis.

 

Terugsturen via PostNL kost € 5,95. De kosten à € 5,95 worden ingehouden op het te retourneren bedrag. Bijvoorbeeld: heb je iets besteld t.w.v. € 99,00 en stuur je dat retour naar ons , dan ontvang je € 93,05 terug van ons via dezelfde betaalmethode als bij je aankoop.

 

Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Digitale cadeaubonnen
- Fysieke cadeaubonnen en -kaarten

 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Karoe niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het opsturen altijd om een verzendbewijs met track and trace code en bewaar deze goed!

Indien u een van een bestelling met meerdere artikelen, bijv. in meerdere maten, een artikel retourneerd en daardoor het uiteindelijke aankoopbedrag onder de € 100,- komt, zullen de verzendkosten verrekend worden met de retourstorting.

Retourneren vanuit België & Duitsland

Voor retouren uit België zal € 8,95 met de retourstorting verrekend worden en voor retouren vanuit Duitsland zal dit € 7,95 zijn.

 

Herroeping

U kunt binnen een termijn van 30 dagen (na ontvangst van de aankoop) zonder opgave van redenen de overeenkomst herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen dat je de overeenkomst wil herroepen.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Nadat u ons op de hoogte hebt gesteld moet u binnen 7 dagen de aankoop aan ons retourneren. U kunt ervoor kiezen om te retourneren in onze winkel of via PostNL.

 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij  mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.

*Indien u meer met de aankoop hebt gedaan dan noodzakelijk is voor de beoordeling of u het artikel wilt houden, mogen wij waardevermindering in rekening brengen.

 

Status van uw retourzending

 

Als wij uw retour in ons magazijn verwerken krijgt u van ons een bevestiging per mail. Het kan zijn dat uw pakket volgens de track & trace code al eerder bezorgd is maar het kan daarna nog tot 48 uur duren voordat wij uw retour ook daadwerkelijk verwerken.
U kunt ook via uw karoe account onder het kopje bestellingen zien of uw retour reeds verwerkt is.

 

To Top